fixar mat :)

just nu lagas det mat på spisen, är man ensam hemma så är man.. :) Haha, så det får bli pannbiffar och makaroner! LÄTT! <3 I alla fall, har jobbat hela dagen, och skall såklart jobba hela imorgon också¨, men på fredag är jag ledig, och då jobbar jag inte förrens på måndag igen ^^ KUL! <3

på lördag så kommer det komma upp en GRYM överraskning här på¨bloggen, så hoppas att alla klickar in och kollar då! <3 Men nu skall jag äta snart, ich sen kommer nog bilderna in på bloggen :)

Hej så länge <3

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej!! Det låter mums.
Jag undrar om du kan göra en design till min blogg med smide show! Maila mig för mer info och om du kan göra designen.. Hörs!!

Svar: None
Amanda & Wilma Niklasson & Glans

2012-07-05 @ 12:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback