Svar från Frågestunden

Hur gammal är din häst?
- Fanny, (medryttarhäst) är 17 år
 
Hur ofta motionerar du din häst?
- Det är olika, det beror på.. Men hon rids några dagar i veckan av Mig och Hilma :)

Vad har du gjort för gymnasieval?
- Jag har sökt till Strömstads gymnasium, teknik linjen
 
Vad har du för planer till sommaren?
- Att få vara ute på tjärnö hos hästarna så mycket som möjligt :D , men även att jobba och vara med kompisar
 
Vilka bloggar läser du?
- Jag läser några små bloggar + ponnysanning, nellie berntsson, dressyrmupparna...
 
Hur skulle du lägga upp en vecka om du skulle tävla en häst fredag, lördag och söndag?
- Jag skulle kanske hoppa ett ordentligt pass på måndagen, en skogstur på tisdagen och sen ett dressyrpass på onsdagen + vila, eller promenad typ på torsdagen. Och göra klart allt inför tävlingen
 
Vad är din favorit färg?
- Min favorit färg är många färger x) Jag gillar dom flesta ljusa färger!
 
Vilken är din favorit häst?
- Fanny! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback