inte haft tid..

nepp, nu skall vi inte prata om det, :P Idag har det vart riktigt varmt så jag och Elin drog till bryggan och badade lite, skönt va det! Andra badet för i år faktiskt! :O Tro det eller ej, men jag har badat!!! Haha, Nu skall jag sätta kameran på laddning och tömma hortet för imorgon är det P&J på klubben, skall hoppa Fanny och Jordy. Sen så hinner jag säkert kolla på någon, och vad passar bättre än att ta med sig kameran då? <3 Hm.. Sen efter tävlingen så blir det hem och göra sig klar för att sen dra till En vän, där vi skall vara några stycken för att spela in våran andra film. Våran första film heter Morden i Saltbacken ;) Så detta blir morden i Saltbacken 2 x) Bra fantasi där!

juste! Vet ni vad som hände igår? XD
När vi skulle gå och hömta ponnysarna i hagen så fanns det bara en.. Hm, det var ju inte så svårt att hitta dom andra två eftersom dom stod precis utanför hagen och käkade XD Så skulle lilla jag vara duktig och gå ut och hämta dom två skit ponnysarna.. Detta slutade med att lilla Amanda fick springa runt som en galning på åkern efter dom, om man kan säga så, då kanske ni fattar, HAHA :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

Naww så söta shettisar^^

Svar: Jaa! :D Dom är nog lika busiga som söta också ;)
Amanda & Wilma Niklasson & Glans

2012-06-18 @ 11:31:05
URL: http://janoskians.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback