Tjo!

Blir nog ut och testa att fota lite självporträtt imorgon, vad sägs som det?! :D Vill liksom få lite fina bilder nu med nya hårfärgen o allt :D Jag känner mig riktigt "som-mig-själv" i den här färgen! Det är riktigt bra!
På söndag blir det stallet för att fota Rebecka och hästen Connie, det kommer bli kul! Och sen ska jag och Wilma försöka få ihop det till att fota fina sommarbilder på henne och hästarna. Nu börjar det bli så fint väder och många "fotostunder", då känner jag mig glad! :D Tror jag skall fråga Rebecka om hon kanske vill ta kort på mej och Vira någon gång också, innan hon ska åka :(
Här får ni en söt bild på lilla Vira! :D

Kommentarer
Postat av: jennifer

Fett gullig bild (:

2012-05-18 @ 23:22:15
URL: http://jenniferuddh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback